Ahir dilluns 13 d’agost de 2019, la colla juntament amb l’empresa Borges han signat un conveni de col·laboració, pel qual l’empresa continuarà donant suport a l’entitat per contribuir a la difusió del fet casteller reconegut internacionalment com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la UNESCO.

Amb aquest conveni de col·laboració, “Borges demostra un cop més el seu compromís amb la cultura, la ciutat i els Xiquets de Reus. L’activitat castellera és un clar exemple de cohesió social, integració, solidaritat, cooperació, tradició, esforç i competitivitat, valors que Borges, com a empresa, té presents en el seu dia a dia, assenyala David Prats, Conseller Delegat de Borges International Group.

Eva Oliva, Presidenta dels Xiquets de Reus, ha destacat que “Actualment Xiquets de Reus ens trobem en un bon moment a nivell casteller però encara tenim molts reptes per endavant. Per assolir-los necessitem tant de la col·laboració de la gent, que vingui a local i ens doni un cop de mà en els assajos i actuacions, com el suport de les entitats i empreses de la zona que apostin per la cultura local i els valors que transmet. Per això volem agrair a Borges que una vegada més ens segueixi donant aquest suport com a representants dels valors castellers i en el foment de la cultura”.

Sobre Borges International Group

Borges International Group és la companyia líder mundial en el mercat global de l’alimentació saludable que disposa de tres línies de negoci, liderades per les seves filials Borges Agricultural & Industrial Nuts, Borges Agricultural & Industrial Edible Oils i Borges Branded Foods. Fundada a finals del segle XIX, en concret el 1896, quan la família Pont Creus va engegar un petit negoci familiar de compravenda d’olives i ametlles, el Grup ja suma més d’un miler de treballadors al món i opera 11 plantes industrials en cinc països i 15 oficines comercials en deu. Comercialitza els seus productes en 116 països dels cinc continents. La recerca constant de l’excel·lència en totes les àrees distingeix Borges International Group i la converteix en ambaixadora de la cuina i l’estil de vida mediterranis.